IKEA katalog 2016 je na světě!

16:21


UPOZORNĚNÍ - pokud nejste zarytý IKEA fanoušek, nejspíš vám tento příspěvek bude připadat trochu... ujetý.

Teď, když už máme úvod za sebou, mohu vám v klidu říct, že na nový katalog IKEA se těším celé léto. Asi je to trochu divné, což jsem poznala tak, že moje okolí se mnou mé nadšení příliš nesdílí a většinou ho odměňuje starostlivým úsměvem, ale to nevadí. Nový katalog 2016 je totiž na světě (už i v českém překladu)!

Nevím jestli to je jen můj dojem, ale mám pocit, že je rok od roku lepší, autentičtější, skutečnější. Člověk si snadno představí sám sebe v nafocených kuchyních, obývácích a koupelnách, a to protože nepůsobí sterilně a vyumělkovaně - působí jakobyste prostě byli u někoho doma. Navíc od minulého roku doplňují katalog spoustou multimediálního obsahu, jako jsou videa (některá videa můžete vidět tady) nebo bonusové fotky. Věděli jste, že se celý katalog fotí v obřím IKEA studiu ve Švédsku? Tam přímo uvnitř veliké budovy staví a zase boří všechny ty ložnice a předsíně. Vždycky z něj načerpám spoustu inspirace ať už na zařízení domova nebo na různé DIY projekty.

Co mě letos nejvíc zaujalo?

CELÉ POKOJE

multifunkční pokoj - geniální využití prostoru, 5 různých funkcí s jedním setem nábytku! Už nikdy se nebudete nudit - chcete kreslit/šít/hodovat? Žádný problém! 



zahrada na střeše - technicky vzato to není pokoj, ale není to úžasná představa? Skvělá ilustrace mého oblíbeného urban gardeningu.



šatna snů - nikdy jsem zvlášť netoužila po velkých skříních na oblečení, spíše po průchozí šatně s oblečením na ramínkách a na policích. Něco takového je můj sen! Všechno oblečení a doplňky pěkně na očích. Už nikdy nemusíte hledat "tamto bílé tričko".



ložnice plná přírody - jak se asi musí usínat mezi takovým množstvím hřejivého dřeva a zelených rostlin? Celé to působí tak krásně uklidňujícím dojmem, že se mi začínají klížit oči.




KONKRÉTNÍ PRODUKTY


NÁPADY
tři kabely místo jednoho - origami lampy plus trojitý kabel je podle mně vražedně skvělá kombinace. Už přemýšlím, kam ji u nás doma dám.




nábytek a lampy s funkcí bezdrátového dobíjení - stačí položit telefon vedle sebe na stolek nebo na podstavec lampy a než vám skončí film, všechno je nabité. Navíc upřímně - kdo má pořád hledat nabíječku?

videa o produktech - při listování elektronickým katalogem se můžete podívat na spousty bonusových videí. Ty v produktové části katalogu popisují vymýšlení, příběh a výrobu konkrétních produktů - něco pro mě!

TĚŠÍM SE NA
kolekce SITTNING - limitovaná kolekce, která bude v prodeji od září 2015. Je v ní spoustu přírodních materiálů (bavlna, sklo, dřevo) a v kombinací a tmavými a tlumenými tóny vypadá prostě báječně. Určitě si z ní něco musím pořídit.



To by bylo všechno. Taky máte tak rádi IKEA? A už jste prolistovali nový katalog? Našli jste v něm nějakou inspiraci pro váš domov? Dejte mi vědět, tuším, že v té obsesi nejsem sama.

Tak zas příště,

Natálie

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů