Nastává věk podcastů

11:10


Nesmějte se mi, ale co to vůbec je podcast, jsem zjistila tak nanejvýš před rokem. Předtím jsem tohle slovo znala jen jako jednu z podivných aplikací na svém iPadu, u které vůbec nevím, k čemu je dobrá. Nejsem zrovna nejprozíravější člověk, to je asi zřejmé. Pokud jste ve stejné situaci, jako jsem byla já, nabídnu vám vysvětlení, ať jsme všichni na stejné notě. Je to něco jako rádio, ale místo nonstop programu obsahuje vždy jen epizody, které autor nahraje. Jako YouTube kanál, ale se zvukovým záznamem. Jasné? Jasné.

Abychom pravdu řekla, mám pocit, že jsem našla ideální médium pro svou náturu. Když totiž člověk kouká na video, chce se po něm, aby se díval a ještě poslouchal. Zní to směšně, ale pro mě to pak není aktivita, u které bych si odpočinula. Zato podcast si můžete pustit v autobuse, v autě, při cestě do práce nebo jen tak doma a přitom ještě vnímat své okolí. Navíc není nutné zírat do obrazovky, na což mě moc neužije.



Abychom to zkrátila, od té doby, co podcasty znám, jsem jim jednoduše propadla. Zajímají mě různá témata, ráda poslouchám o kreativitě, kreativním podnikání, inspirativních příbězích, ale i jen tak rozhovory o jakýchkoliv zajímavých tématech. Podle mě ideální odpočinková aktivita při cestě domů, když už v autobuse nesvítí dost na čtení :).

Zatím mám v seznamu jen samé anglicky mluvené podcasty, ale vím, že existují i české - ty vám ale nebudu doporučovat, jelikož jsem je ještě neposlouchala. Za mě tedy, pokud máte stejné zájmy jako já, vyzkoušejte:

Elise Gets Crafty
Magic Lessons
Start Up
Jenna and Julien
Being Boss

Taky je prý skvělý detektivní Serial, na ten se chystám každým dnem.

A co vy, máte nějaké oblíbené podcasty?

Tak zas příště,

Natálie

P.S. Taky je to skvělé na zlepšení cizího jazyka!

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů